Τη Δευτέρα 11.05.2026 ξεκίνησαν οι εργασίες του 2ου Διεθνούς Συνεδρίου GR-I-CE 2026, το οποίο διοργανώνει το ΕΜΠ και η Έδρα της UNESCO για την Κυκλική Οικονομία και στο οποίο η ΕΕΔΣΑ είναι θεσμικός εταίρος.
Στο πλαίσιο αυτό:
Α) Διοργανώθηκε Panel της ΕΕΔΣΑ με Θέμα Αναβάθμιση & ενίσχυση Φορέων Τοπικής Αυτοδιοίκησης (ΦοΔΣΑ / Δήμων) για την υλοποίηση των επενδυτικών σχεδίων ΠΕΣΔΑ.
Β) Μετείχε η ΕΕΔΣΑ ως προσκεκλημένος φορέας σε δύο Panel, της ΡΑΑΕΥ και του ΠΑΣΕΠΠΕ.
Για να διαβάσετε το πλήρες Δελτίο Τύπου της ΕΕΔΣΑ, πατήστε εδώ.