Αγαπητά Μέλη και Φίλοι της ΕΕΔΣΑ,
Η ΕΕΔΣΑ συμμετέχει στο 2o Διεθνές Συνέδριο GR-I-CE 2026, διοργανώνοντας συζήτηση σε πανελ.
Την Δευτέρα 11 Μαΐου 2026 και ώρα και ώρα 11:30 – 12:30, στο
ΕΥΓΕΝΙΔΙΟ ΙΔΡΥΜΑ (Λεωφ. Ανδρέα Συγγρού 387)
Θέμα συζήτησης : Αναβάθμιση & ενίσχυση Φορέων Τοπικής Αυτοδιοίκησης (ΦοΔΣΑ / Δήμων) για την υλοποίηση των επενδυτικών σχεδίων ΠΕΣΔΑ
Για το Πρόγραμμα της Εκδήλωσης πατήστε εδώ.
Εδώ θα βρείτε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το Συνέδριο: https://griceconf.eu/