Με επιτυχία και μαζική συμμετοχή πραγματοποιήθηκε η 14η Πανελλήνια Σύνοδος των Φορέων Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων στην πόλη της Αλεξανδρούπολης, στις 30 Ιουνίου, 1 & 2 Ιουλίου 2022.
Στο τέλος της Συνόδου κατά την 2η ημέρα , παρουσιάστηκαν από τον Πρόεδρο της ΕΕΔΣΑ Γ. Ηλιόπουλο οι 13 Προτάσεις – Προϋποθέσεις για την Αποτελεσματικότητα των Δράσεων Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων στο πλαίσιο του Εθνικού Σχεδίου Δράσης για την ΚΟ.
Εκτός από τον Πρόεδρο κο Ηλιόπουλο, παρέμβαση έκανε και ο Αντιπρόεδρος ΕΕΔΣΑ κος Μιχάλης Γεράνης, και με την ιδιότητά του ως Πρόεδρος του ΦΟΔΣΑ Κεντρικής Μακεδονίας, σε θέματα θεσμικά και τεχνολογικά που αφορούν στους ΦΟΔΣΑ.