Το Attica Green Expo
διοργανώνει με την υποστήριξη της ΕΕΔΣΑ,
Επιστημονική Ημερίδα με θέμα:
«Συστήματα Διαχείρισης Αποβλήτων για Πράσινους Δήμους» (Καλές Πρακτικές)
Αθήνα 2 Ιουνίου 2022
Χώρος Πολλαπλών Χρήσεων «Μετρό Συντάγματος»,
Στην 4η Συνεδρία: ΒΕΛΤΙΩΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΑΠΟΤΥΠΩΜΑ ΤΩΝ ΟΤΑ συμμετέχει ως ομιλητής ο Πρόεδρος ΕΕΔΣΑ, Κος Γ. Ηλιόπουλος
Για να διαβάσετε το Πρόγραμμα της Ημερίδας πατήστε εδώ