15.05.2026_Δυναμικό το παρόν της ΕΕΔΣΑ στο 4ο Επενδυτικό – Επιστημονικό Forum «Ενεργειακή Αξιοποίηση Αποβλήτων Βιομάζα – Βιομεθάνιο 2026»

Η ΕΕΔΣΑ, με συμμετοχή του Πρόεδρου Γ. Ηλιόπουλου, του Αντιπροέδρου και Πρεσβευτή Θέσεων της ΕΕΔΣΑ Μ. Γεράνη, του Γενικού Γραμματέα Κ. Μουστάκα, του Τομεάρχη Κυκλικής Οικονομίας
Κ. Ψωμόπουλου,
έδωσε  δυναμικό παρόν στο 4ο Επενδυτικό – Επιστημονικό Forum «Ενεργειακή Αξιοποίηση Αποβλήτων Βιομάζα – Βιομεθάνιο 2026» που πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 15 Μαΐου στην Αθήνα με διοργανωτές την A Εnergy & το ΣΔΙΤ Forum και την ΕΕΔΣΑ βασικό επιστημονικό εταίρο. Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε, όπως κάθε χρόνο, με τη συνεργασία της Γενικής Γραμματείας Συντονισμού Διαχείρισης Αποβλήτων του Υπουργείου Περιβάλλοντος.

Για να διαβάσετε το πλήρες Δελτίου Τύπου της ΕΕΔΣΑ, πατήστε εδώ.