Η ΕΕΔΣΑ, με την συμμετοχή του Πρόεδρου Γ. Ηλιόπουλου, του Γενικού Γραμματέα Κ. Μουστάκα, του Τομεάρχη Κυκλικής Οικονομίας Κ. Ψωμόπουλου, του Τομεάρχη Ενεργειακής Αξιοποίησης
& Βιομηχανικής Συμβίωσης Β. Βυζηργιαννάκη και του Τομεάρχη Τεχνολογιών Ανάκτησης Αποβλήτων
& ΔσΠ Βιοαποβλήτων Σπ. Κουλουμούνδρα, έδωσε δυναμικό παρόν στο 3ο Επενδυτικό – Επιστημονικό Forum «Ενεργειακή Αξιοποίηση Αποβλήτων Βιομάζα – Βιομεθάνιο 2025» που πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 30 Μαΐου στην Αθήνα με διοργανωτές την A Εnergy & το ΣΔΙΤ Forum και την ΕΕΔΣΑ βασικό επιστημονικό εταίρο. Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε, όπως κάθε χρόνο, με τη συνεργασία της Γενικής Γραμματείας Συντονισμού Διαχείρισης Αποβλήτων του Υπουργείου Περιβάλλοντος.
Για να διαβάσετε το πλήρες Δελτίο Τύπου της ΕΕΔΣΑ πατήστε εδώ.